2023
- 05.06.23: Maskiner som tenker // Boligsosial lov // Pride
- 30.05.23: Pasientens beste // Pissedårlig organisasjon // Bedre kommunikasjon - bedre offentlig sektor
- 23.05.23: Medarbeiderskap og arbeidsmiljø // Innbyggernes behov // Pølser og personvern
- 16.05.23: Inkluderende ord // Beste kundeservice offentlig // Kundeservicedagene noe for offentlig sektor?
- 09.05.23: Endring er vondt // Vanskelig språk // Hei, du!
- 02.05.23: Påmelding fra 3. mai // Taletriksbonanza // Frykten for KI
- 25.04.23: Fremtidens arbeidsliv // Digitale angrep og personvern // Konflikthåndtering
- 18.04.23: God ledelse // Beredskap og sikkerhet // KI og kommunal tjenesteutvikling
- 11.04.23: Den mest omfattende konferansen noensinne
- 04.04.23: Bjuda på i endringsprosesser // Barndom fra lek til skjerm // Uenighet og misforståelser
- 28.03.23: Klarspråkprisene 2022 // Strategi Oslo kommune // Bostøttekonferansen 2023
- 21.03.23: Hva og hvorfor dig trans // KI stadig viktigere // Derfor Europapolitikk
- 14.03.23: Effektivisere med KI // Kriseledelse // Jobb og fritid
- 07.03.23: Bærekraft / Kunstig intelligens / Helseteknologi
- 28.02.23: Kurs i klarspråk / Flere frivilligsentraler / Felles kontaktsenter
- 21.02.23: Empatisk kommunikasjon / Langsiktig hjelp / Veldedighet i velferdsstaten
- 14.02.23: Lønnsomt språk // Fattigdom // Kundeopplevelse // Konflikthåndtering
- 07.02.23: Effekter av klart språk / Helsepersonellutredning
- 31.01.23: Nyttig nettverk / Alle må med / Vanskelig budskap
- 24.01.23: Digital inkludering i praksis
- 17.01.23: Falle utenfor / Svigermors nettbank / Internkommunikasjon på alvor
- 10.01.23: Vanskelige samtaler / Lederstil / Skrive for ørene
- 03.01.23: Kommunikasjon er alt
2022
- 27.12.22: Fra digitalisering til omstilling der alle er inkludert
- 20.12.22: Revolusjonerende ChatGPT / Politiet på TikTok / Mangfoldsledelse
- 13.12.22: Smidig i rigid virkelighet / Etikkprisen til Eigersund / Enevelde i kommunikasjonsavd
- 06.12.22: Skjulte kostnader i digitaliseringen / Kjære velferdsstaten / Hjemmekontor og lagbygging
- 29.11.22: Leve hele livet / Tale som sitter / Godt arbeidsmiljø
- 22.11.22: NAV-dykk
- 15.11.22: Innafor eller utafor / Verdien av erfaring / Hvileskjær i digitaliseringen
- 08.11.22: Endring sammen / Nye møteplasser
- 01.11.22: Delta digitalt / Angst og angina / Digitaliseringspris
- 25.10.22: Feil fort og billig / Seniorsurf / Kvart århundre
- 18.10.22: De som trenger tjenestene mest sviktes!
- 11.10.22: Endringer lykkes når vi gjør dem sammen
- 04.10.22: To øra og ein kjeft
- 27.09.22: Sammenheng / Digitainability
- 20.09.22: #ViEndrerSammen
- 13.09.22: Sosial ulikhet tar liv / Nettverkssamarbeid gir bedre tjenester
- 06.09.22: Finans med norm / Ydmyke ledere
- 30.08.22: Sats på førstelinjen / Alle skal med
- 23.08.22: Digitalisering - et folkehelseproblem / Pådriver for bedre service og tjenester
- 16.08.22: De digitalt sårbare må ivaretas!
- 09.08.22: Hvordan kan økt frihet for førstelinja gi innbyggerne bedre tjenester?
- 01.08.22: Planlegg høsten
- 06.07.22: 12 på topp
- 28.06.22: Mangfold og kjærlighet
- 21.06.22: Kulturell Navigasjonsplattform
- 14.06.22: GammelNAVsk / Frivillig / Teknologi og utviklingshemming
- 07.06.22: Tillit til Skatteetaten / Tverrfaglige team / Servicekultur og ledelse
- 31.05.22: Digital inkludering / Tillitsreformen / Gi mer f...
- 24.05.22: Null bostedsløse / Perfekt match / 1000 år på 12 min
- 16.05.22: Viktige registre / Takle kriser / 4-dagersuke
- 10.05.22: Registerovervåking / Patentstyret ruler / FOS-podden
- 03.05.22: Digiorden ordner opp / Feil, flopp og fuckups / Rafoss i globalt aldersvennlig nettverk
- 26.04.22: Stresstest for politiet / Arkivering digital verkebyll / Ung medvirkning
- 19.04.22: Servicekultur / Teknologi og service / Endring og motstand
- 12.04.22: Bibliotek og innbyggertorg / Klart språk / Digital inkludering
- 05.04.22: Kundeservice / Analogt alternativ / Aktivitetskrav eller tillit
- 29.03.22: Fra digitalt utenforskap til digital inkludering
- 22.03.22: Best på kundeservice / Digital inkludering / Tre nøtter til NAV
- 15.03.22: NAV og tech-kvinnen / Flyktninger / IT-sikkerhet
- 08.03.22: #ViEndrerSammen / Verdien av seniorer / Bedre polititjenester
- 01.03.22: Førstelinjeorganisering / Tillitsbygging / Støttespiller
- 22.02.22: Aldersvennlig bra for alle / Digitalt utenforskap / Bærekraftsmålene hjelper oss
- 15.02.22: Politi med høye ambisjoner / Dulting i skattemeldingen / Dårlig kundeservice
- 08.02.22: Personvernbloggen / Kul tillit / Velferdsstaten
- 01.02.22: Høy tillit / Teknologi og arbeidsmiljø / Smart by mer enn teknologi
- 25.01.22: KI og personvern / Brukerinvolvering / Vennlighet
- 18.01.22: Hva nå, Mona? / På innsiden av NAV
- 11.01.22: Publikumsmottakene har en rolle / Sivilsamfunnet og velferdsstaten / Fremtidens helse og omsorg
- 04.01.22: Eldrebølgen / Sammenhengende tjenester /Personopplysninger