Nyhetsbrev fra Forum for offentlig service
God tirsdag!
Hvordan kan vi bruke ressursene våre bedre – og skape rom for at flere får bidra? Afshan Rafiq retter søkelyset mot potensialet som går tapt når mangfold ikke verdsettes, og peker på barrierer som står i veien for et mer inkluderende arbeidsliv.
Etter år med systematisk satsing på empatisk kommunikasjon og aktiv lytting, er Nav kontaktsenter tildelt Læringsprisen 2025. Artikkelen forteller hvordan denne suksessformelen – med støtte fra både medarbeidere og ledelse – har løftet kvaliteten i tjenestene og skapt ekstra stolthet og motivasjon internt i organisasjonen.
Mangfold og inkludering er ikke bare viktige verdier — de er nødvendige for å møte dagens utfordringer som kompetansemangel og utenforskap. Artikkelen viser hvordan bred representasjon gir bedre tjenester, og hvorfor det aldri har vært viktigere å åpne dørene for de som står utenfor arbeidslivet.
Ha en fortsatt fin arbeidsuke!
Vennlig hilsen
Torbjørn Vinje
daglig leder
Nyhetsbrevsarkiv
FOS-arrangementskalender
|