Nyhetsbrev fra Forum for offentlig service

God tirsdag!

- Hvis NAV behandler én bruker svært dårlig, kommer det ofte i mediene, men hvis vi behandler store grupper litt dårlig over lang tid, får det sjelden oppmerksomhet, sier Karl Kristian Larsson. - Likevel kan det ha store konsekvenser for dem det gjelder og for tilliten til NAV.

Larsson er den første NAV-ansatte som har fullført doktorgraden sin gjennom programmet Offentlig sektor-p.hd.

Forskning som kan bidra til forbedring av tjenester og mindre digitalt utenforskap, er utrolig viktig både for dem det gjelder og for tilliten til og opprettholdelsen av velferdssamfunnet.

Tre mest leste forrige uke:

Ha en fortsatt fin arbeidsuke!

Vennlig hilsen

Torbjørn Vinje
daglig leder


FOS-podden: Likeverdige tjenester for alle


Nyhetsbrev: Arkiv med alle utgaver fra 2022


FOS-kurskalender: Se høstens tilbud


 

– De som ikke kan bruke NAVs digitale tjenester, er de som trenger dem mest

 

uubloggen: Åtte på gata om digitalt utanforskap - Terje André Olsen, forbundsleder i Norges Blindeforbund

 

Digitaliseringsbloggen: Offentlig innovasjon på agendaen på OECD-møte i Paris

 

10 svindeltrender: Slik får du bedre digital sikkerhet

 

Digitaliseringsbloggen: Digitaliseringsrådets podkaster

 

Er du og din virksomhet digitalt moden?

 

Hjemmekontor er blitt en rettighet. Det reiser fem viktige spørsmål

 

Økt handlingsrom skaper mer vellykkede ledere

 

Utadvendte, intelligente og høye mennesker blir oftere ledere enn andre

 

Nettverk for digital deltakelse

 

Sammen for et aldersvennlig Norge

 

Service- og tjenestekonferansen 2022: #ViEndrerSammen

 

Hvordan håndtere konflikter i førstelinjen?

 

Hvordan bygge en servicekultur?

 

Hvilke byggesaker kan du håndtere i førstelinjen?

 
 
Forum for offentlig service

Org.nr. 987 550 627
post@offentligservice.no