Nyhetsbrev fra Forum for offentlig service

God tirsdag!

Inkluderende ord
– Med inkluderende språk tar vi klarspråk et skritt videre, sier Louise Eie With, som jobber med klart språk i Nav. Hun er gjest i språkpodkasten "På godt NAVsk", sammen med Åse Wetås, direktør i Språkrådet.

Beste kundeservice Offentlig sektor
Vi gratulerer Sykehuspartner med prisen for beste kundeservice i klassen Offentlig. Utdelingen skjedde under Kundeservicedagene 2023. 

Kundeservicedagene noe for offentlig sektor?
Kundeservicedagene ble arrangert 10.-11.05, og er det nærmeste vi kommer et "bransjetreff". Men - er dette noe for offentlig sektor?

Tre mest leste forrige uke:

Ha en herlig 17. mai, og en fortsatt fin arbeidsuke!

Vennlig hilsen

Torbjørn Vinje
daglig leder


FOS-podden: Likeverdige tjenester for alle


Nyhetsbrevsarkiv


FOS-arrangementskalender


 

Ord som inkluderer

 

Beste kundeservice Offentlig: Sykehuspartner

 

Kundeservicedagene 2023: Noe for offentlig sektor?

 

Podcast: Chatbots som venner og kjærester – er dette fremtiden for digitale agenter?

 

Gjesteblogg: Nei – eldres digitale utfordringer er ikke et utdøende problem!

 

Podcast: Digitalt utenforskap – Hvordan får vi flere innenfor?

 

Kunstig intelligens: – Vil bli større enn den industrielle revolusjonen

 

Kunnskap, makt og bedre kommunikasjon

 

Norge og NAV i årene framover

 

Slik kan du håndtere jobbstress: Tips til både ledere og ansatte

 

Arrangementer 

22.-25.05: Mangfold i mai

 

24.-25.05: KBL Boligkonferanse 2023: Større utfordringer – Nye løsninger

 

31.05-01.06: Digitaliseringskonferansen 2023

 

01.06: Hvordan kommuniserer vi effektivt og enkelt med innbyggerne?

 

09.-09.06: Bostøttekonferansen 2023

 
 
Forum for offentlig service

Org.nr. 987 550 627
post@offentligservice.no