God tirsdag!
God kundeserviceledelse Et solid fellesskap der alle trives på jobb og føler seg trygge, er et godt grunnlag for å gi god kundeservice. Gjennom veiledning, motivasjon og en god dose humor, jobber Linda Skogheim Øiseth for å få frem det beste i hver enkelt.
Effektiv tverrspråklig kommunikasjon Språkbarrierer kan være en stor utfordring i møtet mellom politiet og innbyggere som ikke behersker norsk eller engelsk. Et nytt prosjekt har som mål å utforske og teste løsninger for bedre og mer effektiv kommunikasjon ved hjelp av språkteknologi og forbedrede prosesser.
Tett oppfølging og tillit Et treårig prosjekt i NAV har bidratt til utvikling av veilederrollen; de rapporterer om økt faglig inspirasjon, utvidet kunnskap, bedre kartlegging og oppfølging av brukere, samt forbedret kontakt med bedrifter. – Det viste seg at dette slett ikke var ressurskrevende, og det gir større sjanser for å lykkes på sikt, sier seniorforsker Øystein Spjelkavik.
Ellers byr vi på:
Gikk du glipp av:
Ha en fortsatt fin arbeidsuke!
Vennlig hilsen
Torbjørn Vinje daglig leder
Nyhetsbrevsarkiv
FOS-arrangementskalender