Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Kvinne med mellomblondt hår.

Korleis Fløyen vart Bergens mest besøkte – og mest inkluderande – møteplass

Samfunns- og tjenesteutvikling

Frå «utsikt og ned att» til ein heil dag på fjellet. På ti år har Fløyen gått frå 1,5 millionar gjester som var oppe i 20 minutt, til 2,4 millionar besøk og i snitt 1 time og 23 minutt på toppen. Administrerande direktør Anita Nybø fortalde i plenum om val, feilsteg og vilje til å prøve på nytt – og om korleis ein fjellknaus kan bli ein møteplass der alle kjenner seg velkomne.

Foredragsholdere og møteleder på spor C i fotomontasje

Bibliotek, nærteneste og kontaktsenter: Når førstelinja møter kvardagen

Samfunns- og tjenesteutvikling

Kva er «rett» grense for å hjelpe? Kva skjer når bibliotek og innbyggjartenester blir eitt? Og korleis får du fagavdelingar og førstelinje til å spele kvarandre gode på tvers av kommunar? På spor C samla møteleiar Espen Sunde dei tre foredragshaldarene på scena: Julie Andersland (Bergen), Kenneth Sangolt (Øygarden) og Randi Nordås (Region Nordhordland). Her er det viktigaste dei delte – utan staffasje.

Kvinne, rundt 35 år, brunt hår, brune øyne, fregnete hud

Felles kontaktsenter i Nordhordland: Når fleire kommunar løftar i flokk

Samfunns- og tjenesteutvikling

Seks kommunar i Nordhordland har samla førstelinja i eitt felles kontaktsenter – og gevinsten kjem raskt: færre tapte samtalar, rolegare kvardag for dei tilsette og meir profesjonell handtering av innbyggjarane. Randi Nordås, rådgjevar for digitalisering og innovasjon, fortalde korleis dei fekk det til, kva som skar seg undervegs – og kva andre kan lære.

Kenneth Sangolt er avbildet for rådhuset i Øygarden kommune

Nærtenestesenter i Øygarden: når stat og kommune møter folk der dei er

Samfunns- og tjenesteutvikling

Øygarden er valt ut som pilot i eit treårig nasjonalt løft for nært tenestetilbod. Ambisjonen er enkel – og krevjande: færre dører å leite etter, og meir hjelp der folk faktisk kjem. Innbyggartorget og biblioteka blir navet, medan statlege etatar som Skatteetaten og Statens vegvesen koplast tettare på kvardagen til innbyggjarane.

Kvinne med langt blondt hår med bøker i bakgrunnen

Bibliotek i bevegelse: førstelinje, kunnskapsnav og digital redningsvest

Samfunns- og tjenesteutvikling

Når flere dører i det offentlige blir digitale, står bibliotekene igjen som åpne, fysiske møteplasser. Julie Andersland, direktør for Etat for bibliotek og kultur i Bergen kommune, viste hvordan biblioteket kan ta en enda tydeligere rolle: som et trygt sted å komme, som et sted å lære – og som partner for andre tjenestetilbydere.

Annonse

 

Annonse