Digitaliseringsministeren vil styrke Norges digitale handlingsrom
Innovasjon og digitalisering
– Norge skal bli verdens mest og best digitaliserte land, fordi det gjør livene våre enklere, det gir bedre løsninger og sparer samfunnet for milliarder av kroner. Samtidig må vi ha evnen til å handle selvstendig, strategisk og ikke være avhengig av kun noen få leverandører, sier digitaliserings- og forvaltningsminister Karianne Tung (Ap).


















































