Finn.no er på topp i årets kundebarometer, Vinmonopolet er på andreplass, og Flytoget på niende.

– Finn.no har blitt mer og mer relevant de siste årene. Dyrtiden har ført til at kjøpekraften går ned for folk flest, og flere kjøper brukt i stedet for nytt. I tillegg til gode digitale løsninger er Finn.no også godt posisjonert i forhold til det økte fokuset på gjenbruk, sier Pål Silseth, prosjektleder for Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.

Forskning på sammenhengen mellom kundetilfredshet og bedriftsverdi taler også et klart språk på at høy kundetilfredshet er svært lønnsomt for bedriftene.

– I tillegg til god produktutvikling krever dette at bedriftene tilegner seg en mer kundesentrisk strategi enn hva tilfellet er for de fleste bedriftene vi har målt i undersøkelsen, sier Pål Silseth, prosjektleder for Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.

Spor B: Fysiske eller digitale kundereiser? Ja, takk - begge deler! på Service- og tjenestekonferansen 2024

B3 - Posten og kommunen på dørterskelen din1000.jpeg