Rundt omkring i landet har NAV-kontorer for lengst tatt i bruk andre møtearenaer, som for eksempel videregående skoler, arbeidsplasser og digitale møtearenaer. Nå er medarbeidere i hele NAV invitert til å komme med forslag til fremtidige møteplasser, slik at de beste av dem kan settes i system og bli en del av strukturen i fremtidens NAV.

Prosjektlederne for «Fremtidens møteplasser i NAV», Camilla Dahl og Silje Andersen i Arbeids- og velferdsdirektoratet, tror det vil komme opp ideer som får betydning for NAVs veivalg fremover. – Hovedmålet er å komme fram til forslag til møteplasser som bidrar til at vi kan løse samfunnsoppdraget vårt på best mulig måte. NAV-kontoret er kanskje ikke lenger den viktigste møteplassen, og flere publikumsmottak var i ferd med å tømmes før koronakrisen kom, sier Dahl.

Les mer.

Kilde: nav.no

Kommentar:
Artikkelen er publisert 30.08.21 på memu.no - et nettmagasin for medarbeidere i NAV og alle andre som er opptatt av arbeid og velferd. Vi velger å publisere den på offentligservice.no nå for å vise en del av det spennende som skjer i NAV, der alle blir oppfordret til nytenkning.