- Sted
- Priser
- Påmelding
- Utstillingsområdet
- Stands
- Internett
- Møterom
- Rigging
- Fakturering og avbestilling
- Spørsmål til påmeldingen
Arrangør/info
Forum for offentlig service arrangerer de årlige servicekonferansene.
Kontaktperson: Kjell Jacobsen, 911 58 893 (salg av utstillingsplasser, oppfølging av utstillerne)
Priser
Standleien er kr. 22.000,- + 25 % mva. Leien inkluderer:
- 6 kvm. stand
- Strømfremlegg (husk å ta med nødvendig skjøteledning)
- 2 konferansebord, 2 stoler og duker
- kr. 2.000,- i hver utstillers andel av ”Den lykkelige timen”
- Fri deltakelse på konferansen, festmiddag og overnatting 24.-25.10 for én person pr. firma/virksomhet
- Gratis internett: Nettkode fås utdelt i konferanseresepsjonen
- Profilering av firmaet/virksomheten gjennom nettsted, i brosjyre mm
Påmelding
- Tildeling av standplass skjer etter prinsippet ”først til mølla”
- Påmelding via www.service13.axaco.se (kun elektronisk påmelding aksepteres)
- Firmaets/virksomhetens kontaktperson bestiller standplass og sitt ev. hotellopphold. Øvrige deltakere fyller ut hotellbestillingen
- Frist 23.08.12
Utstillingsområdet
- Alle standplasser er i pausearealet rett utenfor plenumssalen
- All pausemat blir servert i utstillingsarealet
Stands
- Alle stands er på 6 kvm
- Standsene blir ikke inndelt med messevegger. Dvs. at du selv må sørge for alt av slikt utstillingsmateriell
- Vanlige møtebord og stoler blir satt frem, slik at du fritt kan forsyne deg av dette
- Sammen med bekreftelsen på ditt opphold, vil vi sende et bestillingsskjema som gir deg mulighet til å bestille ståbord og barkrakker, dersom det er ønskelig
Internett
- Hotellet har trådløst nettverk
- For tilgang benyttes dagens kode, som fås utdelt i konferanseresepsjonen
Møterom
Dersom du ønsker å leie møterom for presentasjoner, ta kontakt med Silje B. Holte, tlf. 63 80 65 14.
Rigging
- Rigging av stands kan foregå fra kl. 18.00 den 23.10.12
- Alle stands må være ferdig satt opp og ryddet innen kl. 09.00 den 24.10.12
- Nedrigging må skje så snart som mulig etter konferansens slutt den 25.10.12 kl. 14.00
Fakturering og avbestilling
- Totalbeløp i henhold til bestillingen blir fakturert før konferansen ved Fjell og Fjord Konferanser på vegne av Forum for offentlig service
- Kun skriftlig avbestilling aksepteres
- Ved avbestilling før 10.10.12 refunderes beløpet minus et administrasjonsgebyr på kr. 500,-
- Avbestilling etter 10.10.12 gir ingen refusjon.
Spørsmål til påmeldingen
Dersom du har spørsmål til påmeldingen, send en e-post til Silje B. Holte, silje@fjellogfjord-konferanser.no, i Fjell og Fjord Konferanser, eller ring tlf. 63 80 65 14.