Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Kristoffer Fagerborg, servicekonsulent, Servicetorget, Tromsø kommune.

Reisebrev: Inntrykk fra Servicekonferansen 2017

Trondheim, 26.-27.10:

Så heldig som jeg var fikk jeg lov å reise til Trondheim i tre dager for å delta på Servicekonferansen 2017. Digitalisering, kundeservice og mennesket var i fokus. Lokasjonen var fantastiske Clarion Hotel & Congress, plassert nydelig ved havnen i Trondheim sentrum (jeg fikk dobbeltrom med havutsikt, ikke dårlig).

Torbjørn Vinje, daglig leder, Forum for offentlig service. Foto: Catrine Lium.

Kjære servicekolleger fra det ganske land!

Servicekonferansen 27.10.17: Tale av Torbjørn Vinje, Forum for offentlig service

I 20 år har jeg levd med kommunale, fylkeskommunale og statlige tjenester, og en stadig strøm av ord som brukerorientering, tjenestekvalitet, tjenestetrapp og servicegaranti.

Trondheim og Nidelven med pakkhusene. Foto: Torbjørn Vinje

Servicekonferansen 2017: 300 påmeldte 3 uker før!

Clarion Hotel & Congress, Trondheim, 26.-27.10.17

Gjør som 300 andre, og meld deg på konferansen som gir deg innovative og brukervennlige løsninger fra stat og kommune. Kr 750,- i rabatt fra og med deltaker nr 2 fra samme virksomhet. 

Annonse