Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
SK2021-QHRS_resepsjon_flammer

Servicekonferansen 2021: 360 deltakere - 4 ledige fysiske plasser

04.-05.11, Quality Hotel River Station, Drammen

Det nærmer seg stopp for flere fysiske deltakere: Det er 4 ledige plasser. Vi minner om muligheten for digital deltakelse. Foredragene strømmes direkte, og alle opptak blir tilgjengelige i etterkant for påmeldte deltakere.

SK2021 Drammen-strand-ringer-quality

Servicekonferansen 2021: Rekordhøy oppslutning!

04.-05.11, Quality Hotel River Station, Drammen

Det er ingen ledige rom på konferansehotellet, og vi tilbyr overnatting på nærmeste nabohotell - 350 m unna. Vi minner også om muligheten for digital deltakelse. Foredragene blir strømmet direkte, og alle opptak blir tilgjengelig i etterkant.

Espen Sunde er avdelingsdirektør for kanaler i Arbeids- og velferdsdirektoratet // NAV. Foto: Torbjørn Vinje

NAV: Fra tradisjonell kanalstrategi til helhetstenkning!

Servicekonferansen 2021, 04.-05.11, Quality Hotel River Station, Drammen

Espen Sunde er avdelingsdirektør for kanaler i Arbeids- og velferdsdirektoratet // NAV. På årets servicekonferanse forteller han om hvordan NAV er i gang med å legge om sin kanalstrategi. 

Katarina Hamnes gir deg et minkurs du ikke kommer til å glemme.

Konferansen for deg som har skoene på: Møt 300 likesinnede!

Quality Hotel River Station, Drammen, 03.-05.11

Du jobber i en førstelinje, og møter innbyggerne hver dag. Du er opptatt av at det skal være enkelt for dem som trenger tjenester fra det offentlige. Du vil at innbyggerne skal finne fram til de tjenestene de har behov for, og klare å betjene seg selv. Og, ja - du vil også at de skal få hjelp av et menneske i den andre enden når de trenger det - på telefonen, på chat, på et fysisk møte. Fremtidens førstelinje handler ikke om enten eller, men om både og. Derfor er det plass til myke mennesker og menneskelige møter i en digital tidsalder! Det er plass til sånne som deg - et medmenneske!

Jorunn Staavi Larsen er kommunalsjef for kultur, idrett og frivillighet i Drammen kommune. Hun snakker om innbyggerdialog og medvirkning. Foto: Drammen kommune.

Sett ditt preg på Servicekonferansen 2021!

Quality Hotel River Station, Drammen, 03.-05.11

Årets servicekonferanse er lagt opp litt annerledes enn tidligere. Programmet blir løst opp underveis med markedsvandringer, samtaler og refleksjoner. Vi oppfordrer alle som ønsker det til å melde inn aktuelle tema som kan være interessante for deltakerne.