Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
De fire talentene i Aqua D´Or fra Kulturskolen sjarmerte alle under åpningen på dag 2. De imponerte stort med sitt presise spill, og vekslet mellom det vemodige og morsomme. Foto: Torbjørn Vinje

Årets servicekonferanse traff blink!

Quality Hotel River Station, Drammen, 04.-05.11

Det var rekordhøy oppslutning med nær 400 personer på den 24. servicekonferansen. Evalueringen så langt viser at deltakerne er godt fornøyde; de gir en gjennomsnittlig score på 5 av 6 mulige. Deltakerne får også tilgang til alle opptak slik at de kan få med seg det de gikk glipp av på de parallelle sesjonene.

Monica Myrvold Berg, ordfører i Drammen kommune, åpner konferansen 04.11.21. Foto: Drammen kommune

Servicekonferansen 2021: Siste mulighet!

04.-05.11, Quality Hotel River Station, Drammen

Det nærmer seg siste mulighet for å delta på Servicekonferansen 2021: Fremtidens førstelinje - det skal være enkelt å møte det offentlge. Nær 400 deltakere møtes fysisk og digitalt for gode faglige og sosiale opplevelser. 

SK2021-QHRS_resepsjon_flammer

Servicekonferansen 2021: 360 deltakere - 4 ledige fysiske plasser

04.-05.11, Quality Hotel River Station, Drammen

Det nærmer seg stopp for flere fysiske deltakere: Det er 4 ledige plasser. Vi minner om muligheten for digital deltakelse. Foredragene strømmes direkte, og alle opptak blir tilgjengelige i etterkant for påmeldte deltakere.

SK2021 Drammen-strand-ringer-quality

Servicekonferansen 2021: Rekordhøy oppslutning!

04.-05.11, Quality Hotel River Station, Drammen

Det er ingen ledige rom på konferansehotellet, og vi tilbyr overnatting på nærmeste nabohotell - 350 m unna. Vi minner også om muligheten for digital deltakelse. Foredragene blir strømmet direkte, og alle opptak blir tilgjengelig i etterkant.

Espen Sunde er avdelingsdirektør for kanaler i Arbeids- og velferdsdirektoratet // NAV. Foto: Torbjørn Vinje

NAV: Fra tradisjonell kanalstrategi til helhetstenkning!

Servicekonferansen 2021, 04.-05.11, Quality Hotel River Station, Drammen

Espen Sunde er avdelingsdirektør for kanaler i Arbeids- og velferdsdirektoratet // NAV. På årets servicekonferanse forteller han om hvordan NAV er i gang med å legge om sin kanalstrategi.