Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Katarina Hamnes gir deg et minkurs du ikke kommer til å glemme.

Konferansen for deg som har skoene på: Møt 300 likesinnede!

Quality Hotel River Station, Drammen, 03.-05.11

Du jobber i en førstelinje, og møter innbyggerne hver dag. Du er opptatt av at det skal være enkelt for dem som trenger tjenester fra det offentlige. Du vil at innbyggerne skal finne fram til de tjenestene de har behov for, og klare å betjene seg selv. Og, ja - du vil også at de skal få hjelp av et menneske i den andre enden når de trenger det - på telefonen, på chat, på et fysisk møte. Fremtidens førstelinje handler ikke om enten eller, men om både og. Derfor er det plass til myke mennesker og menneskelige møter i en digital tidsalder! Det er plass til sånne som deg - et medmenneske!

Jorunn Staavi Larsen er kommunalsjef for kultur, idrett og frivillighet i Drammen kommune. Hun snakker om innbyggerdialog og medvirkning. Foto: Drammen kommune.

Sett ditt preg på Servicekonferansen 2021!

Quality Hotel River Station, Drammen, 03.-05.11

Årets servicekonferanse er lagt opp litt annerledes enn tidligere. Programmet blir løst opp underveis med markedsvandringer, samtaler og refleksjoner. Vi oppfordrer alle som ønsker det til å melde inn aktuelle tema som kan være interessante for deltakerne.

Sarita Lavik

Servicekonferansen 2021: Innbyggerservice setter standarden!

Quality Hotel River Station, Drammen, 03.-05.11

De siste årene har innbyggerservice, innbyggertorg og knutepunkt etablert seg som sentrale begrep. Hva rommer ordene? Er det noe annet eller mer enn servicetorgene? Hva betyr det for organiseringen? Hva betyr det for innbyggerne? Svarene gis gjennom flere foredrag, fra blant annet Sarita Lavik i Bergen kommune (bildet), og Lena Hillestad og Håkon André Solberg fra Drammen kommune.