Gruppebilde_Bodo_450x299
Styresamling i Bodø, Saltstraumen.

Hvorfor bli medlem?

Forum for offentlig service arbeider aktivt for at offentlige tjenester skal bli best mulig, både gjennom fysiske tilbud som f.eks. servicekontorer og NAV-kontor, og gjennom etablering av ulike elektroniske tjenester.

I tillegg er forumet en møteplass og arena for kompetanseutvikling for alle som arbeider i møte med brukerne av offentlige tjenester. Forumet har nærmere 200 medlemmer i hele landet, og har større gjennomslagskraft jo flere som er medlem.

Som nytt medlem blir du også automatisk abonnent på våre nyhetsbrev.

Medlemsfordeler

Av medlemsfordeler kan vi nevne:
 

  • Kontakt med andre som er i samme situasjon som deg
  • Et forum som ivaretar dine faglige interesser
  • Medlemspris på servicekonferansene
  • Utvikling av, deltakelse i og økonomisk støtte til faglige nettverk i din region

Vi tar gjerne imot forslag til utvikling av flere medlemsfordeler.

Hvem kan være medlemmer?

Kommuner, fylkeskommuner og statlige etater kan være medlemmer. Leverandører og enkeltpersoner kan være assosierte medlemmer uten stemmerett på årsmøtene.

Hva koster det å være medlem?

Det er gradert kontingent etter størrelse på virksomheten.

Hvordan bli medlem?

Fyll ut og send inn registreringsskjemaet (benyttes også ved endring av kontaktinformasjon).

Velkommen som medlem!